Ännu en vacker tisdag

Godkväll kära läsare. Klockan börjar bli sent denna underbara tisdag. Dagen har inte bjudit på särskilt mycket, varken för mig (sam) eller Alexandra. Vi vaknade tillsammans vid halv sju för att min älskling började klockan 8.15. Jag å andra sidan började ett par timmar senare men det är alltid skönt att stiga upp tidigt på morgonen såhär års och se den vackra soluppgången gry, men enligt vad jag har erfarit under dagen så har solen ännu inte visats sig. Haha, nej jag skojar bara, jag blir bara väckt när hon ska upp och duscha och sminka sig.

Älskling fick skjuts av sin kära moder och Victoria tog bussen ännu tidigare till skolan så jag blev själv här hemma hos dom ett tag innan jag tog bussen ner till skolan. Där var jag inte så länge, vi slutade redan klockan tolv till min stora glädje. Efter skolan tog jag bussen hem och spelade ett par matcher på PES (fotbollsspel för fotbollsnördar) och tog sedan bussen ner igen för att sen ta tåget till Huddinge och möta min kära älskling. Sen åkte vi tåget hem till Tumba och sen bussen upp till mig igen. Där lät hon mig spela några matcher till på PES. Timmarna gick och när min pappa kom hem från jobbet så hann han knappt gå innanför dörren innan vi bad honom skjutsa ner oss till McDonalds och bjuda oss på mat. Snäll som han är gjorde han det och köpte en McFeast meny var till oss. Inte nog med det, han skjutsade även oss hem till Alexandra igen där vi befinner oss nu.

Maten ligger som gjuten i våra magar. Alexandra ligger i sängen och kollar på ett nytt avsnitt av One Tree Hill tror jag, och jag sitter vid datorn och skriver. Jag har nyss varit ute med Cleo och fått henne att både kissa och bajsa (så jävla cool jag är!!!). Nu ska jag lägga mig bredvid min sötnos och gosa lite :) på återseende,


Sam Den Efvige

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0