22 Januari

Ja, det är som sagt den 22 januari idag, och gissa vem som fyller år..
Linda såklart!
Och eftersom jag inte fick vara med på den så kallade tårtan, så sa jag till henne att hon skulle få ett blogginlägg tillängnat just henne.
Hon blev glad, eller gladare kanske man ska säga ;)
Så det här inlägget är bara till för gulliga lilla Linda "Limpsnoken". Så jag tycker att alla ska gå in på hennes blogg och skriva ett litet inlägg!

limpsnok.blogg.se



Jag hade tyvärr ingen bättre bild på Linda på den här datan, så det får komma senare.
Det viktigaste var ändå att jag fick säga GRATTIS PÅ 17ÅRS DAGEN LINDA! :) ♥♥♥

Ses ♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Naaw, vad gullig du är! =D Nu blev jag riktigt glad! =)

<333

2009-01-22 @ 20:48:20
URL: http://limpsnok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0