Fredagskväll

Här hemma hos oss har vi redan ätit middag, och jag sitter och pluggar lite matte.
Bäst att göra sånt nu när Sam inte är hemma. Annars prioriterar man annat, och så får man sitta med dom där läxorna sista dagen.
Jag hoppas verkligen att Sam kommer hem ikväll, och inte imorn. Det blir inte riktigt samma sak att träffas bara sådär. Det känns liksom konstigt. Men det kan ju vara för att jag inte riktigt är van vid sånt längre.
Men vi har i alla fall bestämt oss för vad vi ska göra imorn. Nu får vi bara se om det håller ;)
Vi har bokat bord på en restaurang, och sen ska vi gå på bio.
Vi har reserverat dom biljetterna också. Så nu är vi i alla fall säkra på att vi får plats, och att det finns bord till oss.
Sen kan man ju bara undra om vi kommer komma i tid, och om det kommer bli som vi tänkt oss.
Hoppas det!

Nu ska jag nog gå och fortsätta lite med matten, och sen ska jag nog läsa mer ur svenska boken.
Man vill ju bli klar så fort som möjligt.

Ses ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0