En vanlig dag

Hej kära läsare. Detta är Sam som skriver för fjärde gången enligt mina beräkningar. Idag vaknade jag vid 9 med min älskling vid min sida. Jag gjorde två mackor men jag åt bara en av dom för den andra glömde jag i hallen eftersom jag hade så bråttom med att hinna till bussen. Anledningen varför jag åkte hem var för att jag behövde mina fotbollsskor eftersom jag och min kompis Jesper skulle delta i första träningen med vårat nya lag Stuvsta IF som av någon konstig anledning tränar i Tullinge.
När jag hade packat ihop mina grejer hemma så kom Jesper och hans pappa och hämtade mig, redan vid 10 fast träningen började 12...
Jag orkar inte skriva mer om det nu, efter träningen så åkte jag iallafall till Alexandras mamma igen och efter en kort sejour där så åkte vi till hennes pappa. Han hade köpt semlor som vi skulle förtära, men innan det så lagade jag och Alexandra lite mat till oss två och Victoria. Vi gjorde kött och klyftpotatis samt en god sås. Efter maten och fikat så åkte vi tillbaka hem till Alexandras mamma och där är vi fortfarande. Just nu sitter min sötnos och kollar på tv och jag skriver i hennes blogg. Nu orkar jag inte längre!!

Au revoir!

Kommentarer
Postat av: FRÖKEN ERIKSSON

Haha härligaste sam xD



Din design förresten alexandra :D

2009-03-24 @ 19:40:18
URL: http://neriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0