Stress

Det är verkligen inte så att jag har tröttnat på att skriva blogg redan :P

Det är bara så att jag verkligen inte har haft tid. Det är så himla mycket att göra i skolan, så man blir verkligen stressad.
Dessutom tycker jag att det är så svårt att skriva det jag försöker göra just nu, personal narritive, på engelskan.
Jag förstår lixom inte riktigt vad det är man ska skriva. Sam får hjälpa mej när han kommer hit. Om han nu gör det..

Annars rullar väl livet på. Imorn ska vi till polismuséet, och sen tillbaka till skolan för att ha idrott. Sen slutar vi.
Skönt! Men då är det väl bara att åka raka vägen hem för att plugga. Jag vet inte om jag hinner åka in till stan imorn.
Jag känner mej så himla stressad.. Men vi får se imorn hur det blir.

Ses ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0