Tandläkare och skola

Jag satte klockan på 06.30 imorse, så att jag skulle kunna ta det lungt innan jag skulle till tandläkarn.
Duktig som jag va gick jag upp på en gång när klockan ringde, men då stog mamma i duschen och då kunde jag inte duscha.  Så jag gick och la mig i sängen en stund till, och fick därför stressa.
Men som tur var gjorde Sam frukost till mig iaf :)
Min lilla älskling är så snäll <3

Hos tandläkarn fick jag sitta och vänta i typ 20 minuter. Jag hade ju lika gärna kunnat gå in före dom andra eftersom mitt besök tog max 5 minuter.
Men aja, spela roll :P
Pappa körde mig till skolan efteråt. Så jag kom hit precis när matten var slut.
Sen var det dags för franska. Jag tycker verkligen att det är skit tråkigt. Men nu är det bara 3 franskalektioner kvar på den här terminen, och nästa termin borde också gå ganska fort. Och efter det slipper jag den där jävla franskan :P

Nu har vi rast till 5 över, så det är nog dags att gå.
Jag sitter i bibblan bredvid Linda, som också bloggar ;)
Vi ska ha småföretagande nu, istället för engelska. Dubbel lektion blir det, eftersom vi har småföretagande efter lunchen också. Sista lektionen idag är samhällskunskap. Vi slutar 4.
Efter det ska jag möta Sam, sen ska vi till min mamma och hämta kläder. Därefter ska vi nog hem till Sam och hämta ett USB-minne för att vi ska hämta en film från datan hos Christian. Efter det ska vi gå hem till min pappa och laga lite mat till mig, Sam och Victoria. Det blir nått kött med ris, sås och sallad.

Men nu måste jag gå.

Ses ♥

Kommentarer
Postat av: hanna

Veckans blogg är igång igen. Anmäl din blogg, eller någon annans blogg som du tycker är värd att uppmärksammas. kram H

2008-11-21 @ 14:24:19
URL: http://honhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0