Snö!

Jag är hemma nu, och har ätit middag.
Som jag sa så pluggade ju inte direkt Sam och Jesper något, så det får Sam göra nu istället.
På tal om plugga så måste jag komma ihåg att ta hem rättskunskapen, småföretagande och historian på onsdag. Jag får verkligen inte glömma!

Vi hade det jätte mysigt när vi gick hem nu i snön. Och kul var det också!
Sam ramlade ett antal gånger, och det var nån backe han försökte ta sig upp för som han gled ner 3 gånger innan jag lyckades få tag i hans hand.
Det brukar alltid vara jag som halkar och har mig, men inte den här gången ;)
Dessutom fick jag kasta massa snöbollar på Sam, eftersom han höll i min väska :P

Bilder kommer här;

                 


Ses ♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Ska försöka uppdatera oftare, men kommer aldrig på nå vettigt att skriva... Känns som man skriver samma sak dag ut och dag in.. :S

=) <3

2008-11-24 @ 20:38:22
URL: http://limpsnok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0