SL

Jag har tyvärr inte hunnit uppdatera någonting idag.
För det första så började jag klockan 9. Då åkte jag till skolan och hade redovisning av det vi gjort i veckan.
Sen, vid halv 11, var det fika och efter fikat gick jag och åt lunch.
Sen var det dags att åka och hämta Cleo. Men då hade såklart SL ställt in det där tåget jag skulle ta, men som tur va fick jag åka med mamma till Huddinge sjukus och därifrån ta bussen.
När jag va i Tumba såg jag att tåget jag skulle ta in till stan också var försenat. Så jag bestämde mig för att gå hem till min mormor och morfar en stund, istället för att dom skulle komma och möta mig med Cleo.
När klockan var ungefär kvart i 1 gick jag till tåget och tog det till stan.
Där mötte jag upp Sam och vi gick och handlade lite till honom att äta.
Bli inte förvånade nu, men det är klart att när vi ska ta tåget hem igen, var det tåget också försenat.
Så vi fick vänta...

Men nu är jag iaf hemma, och kan vara det en stund.
Tills vi ska gå hem till Sam och äta.

Ses ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0