Skola

Jag sitter just nu i skolan och håller på att renskriva vårt arbete om reklam.
Det är ganska tråkigt men enkelt.
Vi slutar om en timme och 10 minuter, men man kan säkert gå tidigare. Förhoppningsvis iaf.
Imorgon slutar vi 12 och på fredag klockan 11.

När jag kommer hem ska jag träffa Sam. Som sagt är det ju vår 7 månaders dag idag, så vi hittar väl på något.
Kanske. Man vet inte med Sam ;)
Han ska förresten gå och fika med sin mamma kvart över 3, så han kan inte komma och möta mig idag.
Och imorgon och på fredag så slutar jag betydligt tidigare än honom, så då får jag komma ner till honom..
Förresten, på fredag ska vi kanske till Pizza Hut  och äta lite tillsammans. Om Sam inte ska hem till Jesper och kolla på någon jävla påhittad fotbollsmatch, alltså från experteleven. Skit tråkigt tycker jag.

Det finns inte så mycket att göra just nu egentligen, bara skriva in allt vi skrivit på datan och det behövs det inte fyra personer till. Så jag får sitta här och vänta, och försöka komma på något att skriva kanske?
Nej förresten, det finns inte så mycket att skriva om. Jag ska kolla in om Linda har haft tid att uppdatera sin blogg.

Ses ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0