Onsdag

Jag har inte gått till skolan än, eftersom jag ska till läkaren först.
Det är egentligen ganska skönt att komma till skolan lite senare, för då behöver man inte vara där lika länge. Jag fick sova längre dessutom.

Idag är det min och Sams 7 månaders dag, och jag vet inte riktigt vad vi ska göra. Vi får se om vi ens hittar på något, eller om vi bara är hemma och myser lite.

På tal om mysa, så somnade jag väldigt tidigt igår. Jag gick och la mig bredvid Sam, med huvudet på hans axel medan han kollade på fotboll. Det var så himla skönt att bara ligga där. Jag somnade på en gång.
För när man ligger sådär får iaf jag en känsla av att ingenting kan hända mig, jag känner mig trygg.
Och att känna så kan man verkligen behöva ibland.

Men nu måste jag gå och sminka mig.

Ses ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0