Natt, typ

Ibland vet jag verkligen inte vad jag ska skriva för rubrik.
Jag vill lixom variera och hitta någon ny rubrik hela tiden, och den ska passa till inlägget.
Men nu är det så att jag är sämst på sånt. :P

Iaf. Jag försökte att logga in på min blogg förut idag, men det gick inte.
Säkert för att det var så många som var inloggade redan.

Jag är hos pappa nu, tillsammans med Sam såklart.
Vi har legat och gosat i soffan en stund, och nu ska vi gå och lägga oss eftersom Sam ska upp tidigt imorn för att jobba.
Det jag ska göra imorn, eller försöka iaf, är att plugga. Och så ska jag åka till Sonja och Hasse på nån adventsfika. På kvällen ska jag och Sam till Souad också, som jag sa tidigare.

Sen jag uppdaterade sist har det typ inte hänt något särskillt.
Bara att jag har ätit.
Men nu kom Sam ut från duschen, så jag ska gå nu.

God natt ♥

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Nu blev jag sugen på glögg med russin och mandel. Synd att man inte har det i skafferiet, det spelar inte så stor roll nu det är ju snart läggdags. Oj vad klockan går. Det är sent! best regards ...

Postat av: Linda

Haha okej:P Ja det borde han göra, om han förstörde din dag! =)

2008-12-03 @ 19:45:12
URL: http://limpsnok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0