Moster

Nu har vi precis kommit hem från Soili.
Det kändes som om alla var där, även fast det saknades typ jättemånga.
Eller njaa.. hälften saknades iaf.
Vi som var där va jag, mamma, Victoria, Sam, mummi, ukki, Soili, Johan (hennes pojkvän), Soilis äldsta son Jonas med sin fru Malin och deras barn Max, Stella och Zack och Soilis yngsta son Filip.
Dom som saknades var Tuija, min andra moster och hennes son Dennis med hans flickvän Sofie och deras dotter Alice och så saknades såklart Soilis mellersta son Jerry med hans flickvän Jenni och deras barn Tristan och Ofelia.
Ja, det där var väl hela min släkt på mammas sida.
Hoppas att jag inte glömde någon nu :P Haha!

Hos Soili åt vi tacos och prinsesstårta och fika. Mums!
Dessutom träffade vi hennes nya hund Tussie.

Nu ska jag gå och borsta mina tänder tror jag. Börjar faktiskt bli ganska trött, och jag ska upp lite tidigare imorn eftersom jag ska till tandläkarn i Södertälje klockan 8.

Ses ♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Hahahah! Gulliga ni är:P som rättar mina "små" fel:P Okej, jag ska skärpa mig och börja läsa igenom det jag sriver. Gjorde faktiskt det just precis nu;) stolt

<3

2008-11-20 @ 10:59:46
URL: http://limpsnok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0