Måndag

Jag och Sam försov oss imorse. Vi hade ställt klockan på 07.30. Första gången den ringde tröck jag på snooze, 9 minuter på min mobil. Men andra gången klockan ringde satte jag inte på snooze eftersom det verkade som om Sam var hyfsat pigg, och jag trodde inte att jag skulle somna om. Men det gjorde jag. Jag vakande sedan med ett ryck och kollade hur mycket klockan var. 08.22!
Vi skulle ta bussen 08.53, och båda skulle duscha och äta frukost. Jag skulle även sminka mig.
Men av någon konstig anledning hann vi ändå.. Haha!

Första lektionen var rättskunskap, sedan hade vi psykologi där vi såg på film. Efter det var det idrott och sen franska. Sen var dagen slut!
Sam och Jesper var jätte söta och kom och mötte mig.
Vi tog tåget till Tumba, där vi sa hejdå till Jesper och åkte vidare hem till Sam.
Hemma hos Sam åt vi mat och hade lite mysigt.
Sen åkte vi hem hit till mig, och nu sitter jag här medan Sam är ute med Cleo.

Jag lovade Sam att skriva något fint, så det här är bara till dej älskling
Åh älskling, du är världens underbaraste människa. Om 9 dagar har vi varit tillsammans i 7 månader, och det har varit de bästa 7 månaderna i mitt liv. Jag hoppas verkligen att det blir många fler månader älskling, eller ännu bättre, år!
Varje gång du börjar prata om vår framtid tillsammans blir jag så himla glad älskling, och jag hoppas att allt du säger kommer att hända.
Det är så svårt att veta vad man ska skriva. Jag vill berätta för dig hur mycket jag älskar dig, men det finns inte tillräckligt med ord för det.
Att vara utan dig är jätte jobbigt och jag saknar dig jätte mycket när du bara är ute med Cleo, och då är du ändå bara på baksidan.
Varje morgon jag vaknar längtar jag till kvällen så att jag får gå och lägga mig i sängen och gosa eller mysa med dig.
Underbart älskling.
Du är min, nu och föralltid. Jag älskar dig mest av allt i hela världen
Sam Massimo Azar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0