Lunchrast

Jag pluggade inte så mycket historia. Det blev lixom inte så.
Vi satt och snackade och Linn kollade på mina bilder.
Vi åt lunch på den rasten också. Den där skink grejen.
Smakade väl helt okej..
Därför har jag tid att skriva lite nu. Jag har ju redan ätit och historielektionen börjar inte förrns klockan 12.45.

Linn och Linda sitter här bredvid mig.
Linn pluggar småföretagande och Linda bloggar, kolla in ;)

Nu väntar jag bara på att dagen ska ta slut :P
4 timmar kvar!
Då ska jag nog gå till min älskling och vänta på honom tills han har spelat klart fotbollen han skulle spela idag.
Även fast jag sa till honom igår att jag inte tänkte göra det. Men vad ska man göra? Saknar man någon så gör man ;)

Ses ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0