Lördag

Jag är helt slut!
Slutade jobbet för en timme sen. Efter det kom mamma och hämtade mig och vi åkte och hämtade Cleo.
Nu håller hon på att laga mat till oss medan jag sitter här framför datorn.
Sam kommer hit efter att han ätit hos sin granne.
Jag saknar honom värsta mycket, även fast jag träffade honom nere på McDonalds för en timme sen, då han bjöd mig på en glass. Efter jag bjudit honom och Christian på mat ;)

Men nu vill jag att älsklingen ska komma hit så vi kan ligga och gosa.
Det ska vi göra ikväll iaf! Fast sen ska Sam upp och jobba på söndagen, medan jag ska vara hemma och plugga.
Men vid 2 tiden imorn ska vi hem till Sonja och Hasse. Då kanske Sam kommer efter jobbet.
På kvällen ska vi till Galleriet på glöggfika som Souad bjudit oss på.

Men nu ska mamma hjälpa mig med en sak.

Ses ♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja=)

Jo, helt okej:P Men kom på migsjälv med att jag måste se väldigt tråkig ut när jag redovisar^o) Nått att tänka på tills nästa gång:P

<3

2008-11-29 @ 19:46:06
URL: http://limpsnok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0