Kladdkaka

Nu har jag bakat klart kladdkakan, och gjort salladsdressing. Så nu tycker jag att gästerna kan komma, för jag är hungrig!
Sam är duktig och pluggar lite. De fick någon läxa i fredags eftersom de var lediga då.
Skönt för dem.

Men vi kommer också ha en skön vecka nästa vecka.
Måndag: 09.00-16.00 Grupparbete media
Tisdag: 10.00-15.00 Tekniska museet
Onsdag: 09.00-16.00 Forts. Grupparbeten
Torsdag: 09.00.12.00 Forts. Grupparbeten
Fredag: 09.00-13.00 Redovisning, man kommer bara behöva vara där max 1 1/2 timme då, någongång mellan de tiderna.

Skönt va? Man är lixom van att vara i skolan senare, och ha massa lektioner utan rast. Men nu får man ta rast när man vill. Skit skönt!

Men nu ska jag kolla på tv.

Ses ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0