Härligt med håltimme

Klockan är 10.38 och jag sitter bredvid Linda i bibblan och tar det lungt.
Vi har som sagt håltimme eftersom Ann-Sofi inte är här.
Jag borde plugga historia, men jag har verkligen inte ork. Men jag kanske orkar ta tag i det om en stund..?

Jag och Madde tänkte gå och äta lunch, men det var inte så gott, och därför väntar vi med det en stund. Det var någon skink grej.
Förresten så råkade jag kasta iväg mina nycklar på någon tjej när vi stog där och kollade vad det skulle bli för mat.
Lite pinsamt.. :P
Haha!

Vi hade matte nu innan håltimmen, och då var det bara 10 personer som kom. Ganska tur att mamma sa att jag skulle gå. Man kanske får lite plus poäng? ;)

Nej, nu ska jag låta Madde kolla lite på någon blogg :)

Ses ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0