Dop

Det blir ett snabbt inlägg eftersom Sam precis kom tillbaka från duschen. Han ska upp tidigt så vi ska sova nu.

Dagen har varit väldigt mysig faktiskt. Vi gick upp klockan 8 imorse och hade en allmänt mysig morgon, jag och Sam.
Sen kom Souad och Toni och hämtade oss vid 10 och då bar det av till Linköping. Klockan halv 12 ungefär stannade vi vid Nyköpings bron och åt lite, och sen fortsatte vi.
Vid 1 var vi framme vid kyrkan där nästan alla redan var. Det kändes lite konstigt att träffa alla i Sams släkt.
Dessutom har han så himla många mostrar så man blir helt förvirrad. Tur att jag hade träffat två tidigare iaf ;)

Lilla Livia som döptes var jätte duktig i kyrkan, och resten av dagen också faktiskt. Hon grät inte en endaste gång.
Och hennes mamma hade varit jätte duktig och lagat massa mat och fika. Super gott!

Vid 4 ungefär åkte vi därifrån och var inte hemma förrens vid 6. Men det gjorde ingenting. Vi hade jätte mysigt i bilen jag och Sam. Han är så himla söt! Ska alltid pussas och kramas och säga hur mycket han älskar mej ♥ Min lilla älskling :)

Så nu ska jag göra honom lite glad och gå och lägga mig bredvid honom :)

Ses ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0