13 November

Dagen gick förvånandsvärt snabbt idag faktiskt. De flesta lektionerna satt vi framför datorn och då går det lite snabbare.
Under den sista lektionen satt vi och arbetade med vår uppsats som ska vara klar imorn, och jag kan ju bara tacka Linda för hjälpen. Hon är riktigt duktig den tjejen!

Jag börjar faktiskt trivas mer och mer i klassen. De tjejerna jag umgås med är helt underbart snälla och roliga. Ibland kan jag och Linn börja prata något som helt plötsligt leder till något annat, något som man inte ens skulle kunna tänka sig.

Förresten är det fredag imorn.
Gud vad skönt.
Vi har en hyfsat kort dag, med idrott som avslutning.
Sen ska jag hem och möta Sam, vi ska städa mitt rum. Kul att göra på en fredag eftermiddag.
Men sen ska vi bara ha det mysigt, och gå och lägga oss i tid. För dagen efter bär det av till Linköping där vi ska på dop.
Jag är lite nervös inför det eftersom det är första gången jag träffar Sams släkt. Men jag får väl stå och gömma mig bakom honom (A) ;)

Det var väl allt för den här gången. Jag ska gå och borsta tänderna och sen krypa ner i min varma säng tillsammans med en nyduschad älskling :)

Ses ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0