Torsdag

Haha,  jag säger hela tiden att jag ska uppdatera. Men jag gör aldrig det.
Det är för att jag inte har lust, eller tid. Jag sitter knappt vid datorn ens.

Men nu kan jag iaf berätta lite om det där med smsen som Emma skickade.

Jag tror att det var för ungefär 2 veckor sen.
Vi hade gjort någonting på dagen, och bestämde oss för att jag skulle sova hos henne.
Och eftersom jag skulle jobba på söndan ( det var lördag ) så somnade jag före henne, så jag skulle orka gå upp.
När jag hade somnat tog hon min mobil och bombade Sam :P
Hon skickade över 200 sms till honom. På bara 45 minuter typ :O
På morgonen berättade hon, och jag skrattade värsta mycket.
Haha, det var kul. Men ändå lite synd om Sam.
Fast han behövde ju inte läsa alla, även fast han gjorde det...

På tal om Sam så åker han till Istanbul idag.
Jag kommer sakna honom .
Tur att han inte ska vara borta så länge. Han kommer hem på måndag :)

Det finns nog inte så mycket mer att säga :P

Ses ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0