Bebis

Mammas kompis Maria och hennes pojkvän Jens var här alldeles nyss.
De fick sitt andra barn igår, en liten pojke. Så medan dom var inne på sjukhuset tog mamma hand om deras äldsta son Elias. Han fyller snart 3.
Dom var här och åt tacos med oss, och jag fick se den lilla bebisen.
Han var jätte söt :)

Det där var den sista bebisen i våran umgänges krets för tillfället.
För ungefär 8 månader sen var det 3 stycken som skulle få barn.
Det var min kusin Dennis och hans flickvän Sofie, sen var det min andra kusin Jerry och hans flickvän Jennie, dom hade sedan tidigare en son också, Tristan heter han. Och såklart var det Maria också.
Dennis och Sofie fick en dotter som heter Alice, Jerry och Jennie fick också en dotter. Hon heter Ofelia. Och igår fick Maria och Jens sin andra son, men dom har inte bestämt namn ännu.

Nu vet jag att det här var nog ett av dom onödigaste inläggen jag har skrivit, men vadå?
Haha, jag har ju ändå inget att göra!

Imorgon kommer Sam hem förresten. Jag längtar!
Även fast han inte har varit borta i många dagar alls.

Nu ska jag kolla på tv,

Ses ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0