Tullinges påsk-cup

I fredags hade jag en liten tjejmiddag eftersom jag fyllde år i torsdags.
Det var mysigt. Vi var bara 5 personer.
Dom sov över hos mig, och vi var vakna till typ halv 5 :P
Snacka om att jag var trött dagen därpå.

På lördagen vaknade vi och åt lite frukost.
Sen diskade jag och så. Alla andra åkte hem.
När jag var klar med allting tog jag bussen hem till Sonja och Hasse, där vi skulle äta påskmiddag.
Vi åt där, och sen körde pappa mig hem till Sara, där jag sov över så att det skulle vara närmre till tullingehallen idag.

Imorse var det ganska jobbigt att vakna också, men inte lika.
Vi spelade 2 matcher, och har 2 imorgon.
Efter det åkte jag hem och bara var hemma, sen kom mamma och Victoria.
Nu sitter jag här och är jätte trött.
Ses ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0