SNÖ?!

Det här har nog varit en av dom jobbigaste dagarna den här månaden.
Imorse var jag nära att komma försent till provet.
Jag gick så fort jag kunde till skolan.
Det tog en kvart, men såklart fick jag ont i huvudet av min väldiga ansträngning och hade det resten av dagen ;)

På lunchen satt Richard med oss och han hade chili med sig.
Han sa att den var jättestark, men det tyckte inte jag att den var när jag smakade.
Han sa också att man inte skulle ta sig i ögat efter hållt på och pillat på den.
Men så dum som jag är tog jag mig i ögat sista lektionen.
På franskan när vi kollade på film.
Och till råga på allt började det snöa när jag skulle hem.
Jag som hatar snö! USCH!!

Jag åkte iaf hem efter skolan, åt lite och tog det lungt.
Då försvann huvudvärken.
Sen tog jag bussen till tullingehallen.
Dom sa att våran träning skulle bli en kvart kortare, för att damlaget skulle ha match.

Vi stannade kvar i hallen efter träningen och kollade på matchen.
Damerna förlorade med 3-2.
Men vi hade kul iaf :)

Nu är jag hemma, och ska sova!
Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0