Konsert

Är just nu hemma.
Alla gäster har gått, förutom Emma ;)
Men hon kom typ nyss, och vi ska ju på Alicia Keys konsert sen.
Igår var jag hos Marko tillsammans med Natalia.
Det var meningen att vi skulle kolla på film, men vi kunde inte bestämma oss.
När vi väl valt film bestämde vi oss för att spela spel istället.
Sen kom det någon konstig fråga på spelet..
Frågan var; Vad heter den stationen mellan Kista och Hallonbergen som inte används?
Svar: Kymlinge (Spökstationen)

Vi blev nyfikna och ville veta mer, därför hamnade vi i Markos rum och läste spökhistorier istället.
Mysigt och roligt :D

Sen kom jag hem.
Somnade, och sedan väckte mamma mig imorse.
Victoria fyller 9 år, så jag var tvungen att gå upp tidigt och ge henne presenter.
Det var faktiskt första gången jag betalade så mycket för hennes presenter..
Jag fick också en födelsedagspresent :P
En förtidspresent, jag fyller år den 20e mars.
Jag och Victoria fick ett Nintendo Wii spel :)

Men nu ska jag gå och göra tjejerna sällskap.
Ses ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0