Helt slut

Nu har jag äntligen ork och tid att skriva.
Dagen har varit ganska lung, men ändå är jag trött.
Jag gick upp imorse klockan 8.
Mamma körde mig till jobbet.
Efter jobbet gick jag och Jennifer till en liten kiosk och köpte varsin French hotdog :)
Gott!
Efter det tog jag tåget till Huddinge där mamma var.
Vi gick och handlade och sen åkte vi hem.

Jag har tvättat Cleo idag också, så nu är hon ren och fin.
Min lilla gullunge :)
Har också fixat lite med sommarjobbsgrejer.
Hoppas det går bra!

Nu sitter jag och väntar på att parlamentet ska börja.
Det börjar om en timme så jag tänkte läsa mitt häfte om ergonomi, eftersom vi har prov i det under den första
lektionen imorgon.

Ses ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0