Sommarlov

Jag har inte kunnat skriva på några dagar eftersom min blogg har flyttats.
Dessutom har jag inte haft tid.

Nu har jag äntligen haft min skolavslutning.
Jag har slutat 9an!
Just nu känner jag mej inte lessen eller nått sånt, jag grät inte på avslutningen heller.

Så nu finns min klass inte längre..
Men men, man får nya vänner på gymnasiet.
Och jag kommer förhoppningsvis ha kontakt med dom jag brukar umgås med i skolan.

Men nu ska jag snart åka till Emma, så jag måste fixa mina saker.

Ses ♥

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Slutade också 9:an nyss, tycker det kändes... okej faktiskt. Inga tårar eller så. Men visst kommer jag sakna min klass =)



Ha en fortsatt fin dag!

2008-06-10 @ 13:36:11
URL: http://chocolatechic.blogg.se/
Postat av: fanny

fett najs med skolavslutning, jag slutar imorgon. :)

2008-06-10 @ 13:43:30
URL: http://fannyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0