Länge sen

Ja, nu var det ganska länge sen jag skrev.
Dagarna går så himla fort, och tiden också. Jag är alltid upptagen och hinner typ inte skriva, eller göra något annat som jag tänkt mej. Men allting är ju så bra, och rullar på lixom ;)

Det var as kul att träffa Sandra.
Vi gjorde en massa saker, till exempel åkte vi in till Kungsan när det var sverige match.
Vissa kanske tyckte att det var onödigt att åka dit, men det tycker inte jag.
Vi hade skitroligt tillsammans med Emma och Sara.
Vi träffade till och med Jesper, Victor, Zake och Sam där.
Och den här gången var det inte ens jag som såg dom, utan dom såg mej :)

Det som är så skönt med Sandra är att även om hon bor så himla långt bort, och det kanske dröjer flera veckor innan vi träffas, eller ens pratar, så är det som om det var igår vi gjorde något, när man väl pratar.
Hoppas det är någon som fattar vad jag menar :P
Texten blev nog lite komplicerad, haha!

Midsommar va också bra.
Först gick jag och Sam hem till honom och åt god tårta, och sen gick vi hem till mej och träffade släkten på pappas sida.
Alltså pappa, Micaela, farmor, Sonja, Hasse och Ingela.
Vi satt och pratade lite, och sen sköt vi luftgevär och pistol och sen åt vi igen samtidigt som vi tittade på fotboll.
Ja, det var väl det...

Idag har jag jobbat, och nu sitter jag och väntar på att Sam ska komma. Förvånande va? ;)
Han har varit och spelat fotboll, och ska komma hit efter det.

Ses ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0