Utmanad!

Har blivit utmanad att berätta 7 sanningar om mig själv av  Satu

1. Jag kan inte gå på toa utan att spola vatten. Jag får panik annars.

2. Jag klarar inte av att ha någon som är sur eller arg på mig, då kan jag inte sova på natten. Även om det bara gäller en jätteliten grej.

3. Jag blir svartsjuk jättelätt.

4.Jag vill jätte gärna flytta utomlands. Till ett varmt land.

5. Jag är jätte blyg. Även om det inte märks. Det är så att jag verkligen måste samla mod till mig för att prata med någon jag inte känner.

6.När jag var liten var min högsta dröm att bli tandläkare.

7. Jag är lättskrämd.



Nu utmanar jag i min tur Mickis och Freddi att berätta 7 sanningar om sig själv...

Kommentarer
Postat av: Maja

Hitta hit från Satus blogg. De där sanningar skulle kunna vara mina, precis allihopa. Förutom nr 1 :)

2008-01-29 @ 19:31:30
URL: http://missmor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0