Sova!

Jag blev jättetrött alldeles nyss.
Jag tror att jag ska sova snart.

Mamma berättade för mig att pappa hade pratat in på hennes telefonsvar.
Han sa att farmor hade fått en början till hjärtinfarkt, och att hon hade för lite blod.
Tydligen hade hon något sår i magen.

Men det är ju inte första gången hon fick en hjärtinfarkt, hon har haft det förut. Stackars lilla farmor.
Ja, hon är faktist jätteliten. Hon blev 148 cm som längst, sen börjar man ju "krympa" när man blir äldre. Hon väger runt 45kg. Så man kan ju säga att hon e ganska liten.

Men nu ska jag nog sova, och mamma vill sitta vid datorn.
Så god natt!
Ses imorrn♥


Kommentarer
Postat av: Emma

Din farmor e jättegullig :)
synd om henne :(

2008-01-26 @ 23:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0