Slut

Sådär, nu har alla gäster gått.
Det blev ju inte riktigt som mamma hade planerat, eftersom farmor började må dåligt och va tvungen att åka in till sjukhuset.
Pappa skulle ju såklart ha åkt till farmor om han hade varit i närheten av tumba, men nu jobbade han i stan så han hade inte hunnit komma dit lika snabbt, så mamma var tvungen att åka dit.

Mamma var där i ungefär en timme, ja, det va så lång tid det tog för ambulansen att komma.
Sen så ville farmor att mamma skulle åka med henne i ambulansen, så hon gjorde det.
Pappa och ukki - min morfar, var redan vid sjukhuset när ambulansen kom. Så då körde ukki mamma till farmor så att hon kunde hämta bilen där.
Sen kom hon hem.

Under tiden hon var borta var jag faktiskt jätteduktig ;)
Jag dammsög, pluggade matte och franska, plockade undan disken, ställde fram koppar, kokade te och kaffe, staplade bakelser.
Ja, you name it.
Jag gjorde typ allt.

Emma var här också, under tiden tuperware partyt höll på.
Det va kul! Hoppas bara att vi kan träna på torsdag.

Nej, nu ska jag kolla lite på tv. Skriver ett sista inlägg lite senare.
Ses ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0