Shoppat!

Lessen att jag inte har uppdaterat något, men jag har inte varit hemma.

Imorse fick jag skynda mig iväg till skolan. Jag hade så bråttom att en nagel gick av. AJ!
Första lektionen var träslöjd, sen var det livskunskap, svenska, lunch, engelska och sista lektionen var idrott.
På idrotten hade Richard och Bashar lektion. Vi fick spela fotboll.
I början tyckte jag att det va jättetråkigt, men sen gick det bra. Förutom att jag har en svullen knöl på foten :P
Merveille råkade sparka mig.

Efter skolan var det bara att skynda sig hem. Jag glömde plånboken hemma imorse.
Emma kom upp till mig, eftersom jag egentligen skulle möta henne i centrum men blev lite sen ;)
Sen tog vi iaf bussen till skärholmen.
Där åt vi först på Donken, och sen shoppade vi .

Jag köpte en tröja och underkläder.
Vi va där i ungefär 3 timmar, sen åkte vi hem.

Så nu är jag äntligen hemma och bara kan ta det lungt.
Fast imorrn ska man ju ändå upp tidigt, och göra saker hela dan, så det blir väll inte så lungt iaf..
Men, men... jag skriver mer sen.
Ses ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0