Lista.

Jag sitter just nu och väntar på att en film ska ladda, så därför lägger jag in en lista ;)

25 Frågor:

1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse? Oj, här behövs det smink ;)
2. Hur mycket kontanter har du på dig? 20 kronor kanske

3. Vilket ord rimmar på "test"? Fest

4. Favoritplanet? Jorden

5. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil? Emma

6. Vilken är din favoritringsignal på din mobil? Har ingen speciell

7. Vad har du på dig på överkroppen just nu? En tröja

8. Sätter du etiketter på dig själv? Nix

9. Vad är det för märke på skorna du har på dig? Är barfota

10. Ett ljust eller mörkt rum? Ganska ljust

11. Vad gjorde du vid midnatt? Försökte bränna en dvd.
12. Vad står det i ditt senast mottagna SMS? "Du e världens bästa :D"
13. Var ligger ditt närmaste Seven Eleven? Ingen aning...

14. Vilket uttryck använder du mest? Typ

15. Till vem sa du "jag älskar dig" senast? Mamma :)

16. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast? Cleo, för typ 2 minuter sen
17. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna? Inga

18. Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade? 0
19. Vilken ålder har varit bäst hittills? 15

20. Din värsta fiende? Har ingen fiende, tror jag iaf ;)

21. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu? En bild jag tog hos pappa när den första snön kom under det sista halvåret av 2007.
22. Vad var det senaste du sa till någon? Jag lyssnar på musik.

23. En miljon dollar eller förmågan att flyga?  En miljon dollar
24. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu? Mamma, hon ska hjälpa mig att fixa en sak, som jag troligtvis kommer att skriva mer om här på bloggen, men det kanske dröjer en månad till.

25. Senaste låten du lyssnade på? It's not over- Chris Daughtry

Jaa, det var den listan. Nu ska jag kolla vidare lite på filmen ;)
Ses ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0