Lista!

Bläddra på i kontaktlistan i mobilen och stanna randomly utan att titta

1.Camilla
2.Jennifer
3.Kajsa
4. Mickis
5. Thomas
6. Bellan
7. Daniella
8. Jessica B
9. Malin
10.Jesper
11.Emma

Beskriv nummer 5 med 3 ord? Snäll, lite blyg, tystlåten
Har du pussat nummer 11? Kinden kanske :P
Vilket är ditt bästa minne tillsammans med nummer 8? Den kvällen när vi satt uppe och pratade till 2 på natten
Är 7 klantigare än 10? Naej, tror inte det. Han har typ alltid nån konstig otur :P 
När ska du träffa nummer 10? Imorgon tror jag, om kan är i skolan.  
Är nummer 9 söt?
Jaa :) Min kusins fru 
Vad var ditt första intryck av nummer 5? Han är nog lite blyg
Vad är det bästa med 2? Hon är nästan alltid positiv och pratglad :)
Det sämsta med 7? Hon säger så konstiga saker ibland :P
Hur träffade du nummer 1? I skolan, på nån rast säkert. 
Gillar du nummer 4? Ja, jag va med henne jättemycket under förra året. Men inte lika mycket längre.
Har du träffat nummer 7 den senaste månaden? Ja, varje dag i skolan.
När såg du nummer 11 sist? Igår ;)
Har du varit i nummer 3 hus? Japp, typ hela tiden när jag va liten!
När är nästa gång du ska träffa nummer 2? Om 2 veckor kanske.
Är du nära vän med nummer 6? Nej, inte längre. Vi va jättetajta förut. Vi har ju känt varann hela livet :)
Har du gått på bio med nummer 7? Nix
Skulle du kunna gå ut med nummer 10? Haha, skulle inte tro det.
Vad pratar du och nummer 2 oftast om? Allt möjligt!
Känner du nummer 5? Ja, men kanske inte så jättebra.
Skulle du kunna ge nummer 9 en kram? Ja :)
Hur är vänskapen mellan nummer 1 och 4? Dom har nog alldrig träffat varann
Hur länge har du känt nummer 3? Sen jag började 6års
Har nummer 6 ett förhållande? Japp. Hon e tillsammans med Tobbe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0