Lista!

Jag hittade en rolig lista på bilddagboken nyss, jag tänkte att jag skulle göra den ;)

Öppna din mobilinkorg..
Tryck neråt tre gånger. Öppna sms:et och läs.
Detta är ditt svar på första frågan. Upprepa på nästa fråga, osv.

Vad säger dina vänner om dig då du inte är i närheten?

Hej. Asså jag kan inte idag men typ torsdag eller fredag. Jag klarar inte av 4 dagar i rad. Men när började din mammas grej ikväll? <3

Vad gillar folk bäst hos dig?
Du e världens bästa :D

Vilken raggningsreplik faller du för?
Japp ;) det gör vi :) puss <3

Vad var det första du sa imorse?

Vi ska samlas i Tullingehallen

Vad är det sista du kommer säga innan du dör?
På väg hem :P haru tid att träffas i helgen ?

Vad säger personen som gillar dig mest just nu?
Puss<33

Så vad säger du under förspel?
Ring nu

Och efteråt?
Haha inte jag heller typ, jag pallar inte lägga smink. Ja kan inte ens öppna ögonen :P

Några år senare har ni barn. Vad är deras första ord?
Hej. Vill du göra ngt imorgon? :D puss älskar dig <3

Nu är de tonåringar. Vad lär du dem?
Nej men jag åker nu. Har tåget kommit till dig?

Och sista.. Vad sjunger ditt favoritband om?
Ja det går säkert. Men freddi jobbar till 5 så det blir nog lite senare. Men jag kan ju ringa sen när det närmar sig. Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0