Hemma.

Ja, nu är jag som sagt hemma.
Jag kan berätta lite kort om min dag.

Den började med att jag missade bussen, men jag hann i tid till lektionen iaf :)
Skoldagen var allmännt lugn. Men vi hade kul iaf, tack vare Bea och Christian. Dom fick nog alla på bra humör med deras roliga sånger :D

Efter skolan gick jag hem till mummi och ukki. Vi skulle äntligen iväg och köpa min DVD-Brännare :D
Vi köpte den, och sen åkte vi tillbaka hem till mummi och ukki. Där åt jag, och sen var det dax för träning.

Träningen va kul, men jobbig.
Vi hade fys. Och det gick faktiskt förvånandsvärt bra för mig på träningen idag :D

Nu ska jag kolla på American Idol, och kanske fixa lite med brännaren.
Ses ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0