Hemma.

Nu är jag hemma igen.
Jag har hunnit städa lite också.
 
Imorse träffade jag Natta nere i centrum.
Vi tog bussen till Tullinge gymnasie, och när vi väl va framme gick vi till expeditionen.
Där satt Merveille redan.
Vi skulle få några "faddrar" som skulle möta oss där, men dom kom inte så vi fick gå till klassrummet tillsammans med en i expeditionen.
Det visade sig att den första lektionen var inställd eftersom läraren var sjuk.
Så där satt vi, utan vare sig faddrar eller en lektion att gå på.
    Men då kom det ett gäng killar som skulle gå förbi, och den här Monica som vi gick till klassrummet med frågade om dom gick i klassen. 
Det visade sig att dom gjorde det, och Monica bestämde då att dom skulle bli våra faddrar.
Jaha, så var det med den saken. Då var det bara att följa efter dom.
Så vi gick till cafeterian och fikade lite. 
Grabbarna gick iväg en snabbis, och vi blev ganska lättade eftersom dom va lite jobbiga.
Istället så gick vi och åt lunch med några andra, som Merveille känner.
    Efter lunchen hade vi rättskunskap.
Ganska tråkigt faktiskt, Merveille somnade till och med.
När rättskunskapen var slut var det dags för den sista lektionen - Företagsamhet.
Det var desto roligare. Vi fick vara med och räkna och svara på frågor också.
När lektionen var slut tog vi bussen hem.
Jaa, så var det med den prova på- dagen.
Jag har iaf bestämt mig- Jag ska inte ta tullinge bland dom första valen.

Det kommer gäster hem till oss sen. Mamma ska ha tuperware- party. De e verkligen skit tråkigt.
Men, men.. Jag skriver senare iaf, ska plugga nu!
Ses ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0