Hemma, äntligen!

Jaa, nu är jag äntligen hemma!

Dagen började ju med att jag försov mig. Inte så bra..
Men jag hann till skolan i tid iaf :)
Första lektionen var bild, sen hade vi musik, syv-möte, lunch, franska, svenska och sen slutade vi.

Efter vi hade slutat gick jag ner till centrum och köpte en macka och ett äpple.
Det kostade 5 kronor ;)
Sen tog jag bussen till träningscentret, och mötte Emma där.
Vi tränade inte så länge, men ändå blev jag trött!

Sen var det bara att skynda sig hem, ta en snabbdusch, klä på sig och sminka sig snabbt.
Jag skulle på hockey med Julia, min granne ;)
Det var SSK- DIF som spelade.
Djurgårn vann med 3-2 efter förlängning.

Jag är ju inte direkt ett fan av nått av dom lagen, men jag blev ju erbjuden en biljett så man kan ju inte tacka nej.
Jaa.. Det var väll min dag. Ganska jobbig, men det är skönt ibland också tycker jag .
Nu ska jag kolla på film. Imorrn är det förresten Skärholmen och bio med Emma :D
Ses♥

Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

Om du har fantasi så kan du gissa bilden i min blogg! INGEN har hittils lyckats komma med det rätta svaret :)

2008-01-24 @ 22:30:02
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0