Finally!

Nu är jag äntligen hemma!

Som sagt började jag klockan 10.50 imorse.
Jag gick hemfrån runt 10.30.
När jag kom till skolan träffade jag lilla Bakhita, som precis kom ifrån sjukhuset.
Hon bröt lårbenet i söndags, och opererades i måndags.
Man såg att hon verkligen hade jätte ont. Stackars henne :(

Första lektionen var SO, där gick vi igenom lite mer om ekonomi som vi håller på med just nu.
Vi har bara 1 lektion till på oss att visa att vi når MVG kriterierna. Haha, som om jag kommer att lyckas!

Sen var det lunch, och efter det hade vi matteprov!
Dom första 14 frågorna var skitenkla, men fråga 15 var ganska svår.
Eller jag gjorde nog den mer komplicerad än den faktiskt är..
Jag hade lixom rätt svar från början, men jag trodde att det var fel och satt därför kvar en halvtimme längre innan jag fattade att jag hade rätt från början! USCH!

Sen gick jag och Victoria till tumba centrum och fikade medans vi väntade på mamma.
Vi satt där i 2 timmar!
Ganska långtråkigt.
Men när hon väl kom, skulle Victoria klippa sig.
Jag fick också ! :D
Så det blev en liten impulsklippning för mig, och jag blev faktiskt ganska nöjd över resultatet.
För mig tar det ju en stund att vänja sig vid den nya frisyren, men det ska nog gå bra :)

Så nu sitter jag här hemma och gör ingenting.
Mamma och Victoria lagar mat.
Snart börjar träningen också. Skönt att Angelicas mamma Majsan ( Marjut) kommer och hämtar mig :)

Näej, nu ska jag nog kolla på tv :D   Skriver mer efter träningen
Ses ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0