Äter

Jag sitter just nu och äter, så därför tänkte jag skriva lite om morgonen och förmiddagen.

När jag vaknade imorse och kollade ut genom fönstret blev jag faktiskt väldigt glad.
Solen sken, och det var klarblått på himlen. Och även fast klockan var 8, så var jag pigg.
Jag tror att det berodde på det fina vädret.
Jag råkade också gå ut till bussen 10 minuter tidigare än vad jag egentligen skulle, men det gjorde ingenting.
Jag satte mig där på busshållplatsen och lyssnade på musik.

På jobbet var det väldigt lungt. Vi saknade 3 personer, men ändå blev vi klara mycket tidigare.
Jag fick för första gången lägga frukt med Caroline. Det var väldigt kul, och tack vare henne har jag nu blivit säkrare på vilket gymnasie jag ska välja.

Sen tog jag tåget hem tillsammans med dom andra tjejerna på jobbet. Linda och Petra.
Jag tog bussen hem när jag kom till tumba, och nu sitter jag här :)

Jaa.. så långt har jag hunnit under min söndag ;)
Ses♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0