Sportlov, finally!

Äntligen är det sportlov!
Egentligen känner jag inte att jag behöver det, men det ska bli skönt iaf.

Idag har det faktiskt varit en ganska rolig dag.
Skoldagen var väll inte så rolig, men efter skolan var jag med Jessica.
Vi snackade skitmycket som vanligt, och det är alltid lika skönt.
Tack vännen :) ♥
Sen träffade vi Christian, och dom andra killarna.
Det var också roligt.

Efter jag hade följt Jessica till bussen ringde jag Jesper och frågade om han ville följa med ut och gå med Cleo.
Det ville han.
Så vi gick omkring lite, först en stund med Zacke med sen skulle han hem.
Det var faktiskt skönt att få prata ut, både för honom , tror jag, och för mig.
Hoppas att det här faktiskt löser sig nu.
Jag tycker synd om honom..

Ses ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0