Lite tid

Jag kunde inte skriva något igår.
Var med Emma hela dagen, och sov sedan hos henne.

Vi hade en ganska konstig kväll igår.. Haha
Först hjälpte jag henne lite med matten.
Sen kollade vi på Harry Potter, som var med svenskt tal på VHS :O
Hahha, ganska roligt ;)

Idag jobbade jag, och det kändes som om vi aldrig skulle sluta.
Det gick så seeeegt.
När jobbet äntligen var avklarat åkte jag tillsammans med pappa för att köpa nya hörlurar till min mobil.
Jag tappade mina andra igår när jag sprang till bussen.

Efter vi hade varit och handlat hörlurarna åkte vi och hämtade Emma.
Hon var här en liten stund, men hon skulle åka och äta hos sin mormor.
Men hon kommer sen igen.
Ses ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0