Lista

Jag har inget att göra, så jag lägger in en lista ;)

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
6 st. 2 hem till mamma, 1 till pappa, 2 till cykeln och 1 till skåpet

Vilken svordom använder du mest?
Fan! :P

Äger du en iPod?
Nix

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Det beror på när jag börjar. Men oftast 7

Hur många resväskor äger du?
1.

Var köper du dina matvaror ifrån?
ICA Maxi med pappa och Willys med mamma

Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden?
... nja, det beror på vad man ska fota. Annars vem som fotar, alltså vems kamera det är.
Det beror även på hur jag känner mig.

Har någon av dina vänner barn?
Nej, iaf inte om man inte räknar någon över 20.

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
En till vovve.

Har någon någonsin kallat dig lat?
Jaaa, typ varje dag

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
Ingen.

Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk?
Mjölk till maten, annars chokladmjölk

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Nej, inte vad jag kommer ihåg. Jag glömmer alltid sånt.

Använder du huvtröjor?
Ja, ibland

Kan du vissla?
Japp, sen jag va 4 tror jag.

Har du någonsin deltagit i en demonstration?
Nej

Vem var den senaste som ringde dig?
Min mamma

Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?
Ingen aning faktisk. Jag bryr mig inte heller.

Tittade du på tecknat när du var liten?
Jaa, varje dag.

Hur många syskon har du?
En. Lillasyster

Vilken film kan du alla replikerna till?
Raise your voice

Äger du några band-t-shirts?
Näej, eller jag hade Spice Girls när jag va liten. Men nu har jag ingen aning om vart den är.

När flög du senast?
I somras, från Spanien

Hur många stolar står runt ditt köksbord?
Fyra

Läser du för skojs skull?
Under vissa perioder.

Pratar du några andra språk?
Engelska och Franska och några ord på Finska

Diskar du din egen disk?
Nej, men hos pappa lägger jag in disken i diskmaskinen ibland.

Har du gråtit offentligt?
Ja, några gånger

Har du en stationär dator eller en laptop?
Stationär

Försöker du alltid lära dig nya saker?
Nej, inte alltid

Vill du ha några tatueringar eller piercingar?
Nej, inte just nu iaf

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Nej, jag tycker att man ska dela.

Kan du kasta macka?
Inte längre tror jag, har inte provat på jättelänge. Men jag kunde förut. 7 studs!

Skulle du någonsin kunna tänka dig att dejta någon med mycket tatueringar?
Ja, varför inte?

Gillar du din boendesituation?
Helt okej.

Vilken är din favoritfrukt?
Mandarin och äpple

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Näej :P

Vem var den senaste personen som gjorde dig arg?
Min syster.

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Mammas farmor hette Aleksandra, så det var efter henne.

Gillar du senap?
Lite. Och då menar jag lite. Så man kan ju nästan säga nej där, men det är gott med stark senap på finsk korv.

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Nej, jag är för höjdrädd

Sover du på sida, mage eller rygg?
Mage

Har du någonsin köpt något från eBay?
Nix

Tycker du om att krama folk?
Jaa, jag älskar att kramas

Skulle du säga att du är trendig?
Nej inte direkt.

Äger du en digitalkamera?
Yes!

Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta?
Ingen bok har fått mig att gråta än sålänge

Tycker du att du är attraktiv?
Nej, inte direkt

Vad är du allergisk mot?
Inget direkt. Men jag kan inte dricka mjölk på morgonen, då har jag ont i magen hela dagen sen.

Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
Nej.

Vad skulle dina barn heta, pojke & flicka?
Ingen aning, jag vill bestämma det tillsammans med barnets pappa isf.

Ta närmaste bok och slå upp sidan 56, rad 4 - vad står där?
...On n'a pas la même couleur de peau, la même religion et...

Vad har du på dig?
underkläder och morgonrock


Sådär, nu ska jag gå och kolla på film. Sen ska jag sova, ska ha match imorgon.
God natt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0