Lista

Sådär, nu är jag klar med allt fixandes inför natten.
Så här kommer listan :)

Lovar du att vara ärlig? Ja
Om du röker: nej
Favoritkaraktär(er) i bok: Inga
Vem behöver du mest just nu? Ingen
Vad tror folk om dig?: Noll koll
Vad får du oftast komplimanger för?: Min personlighet
Vad säger du för att imponera på någon?: inget
Brukar du skratta för dig själv?: haha jaa :D
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Okej då :( synd men krya på dig :) det kanske vi gör :) puss"
Vilken är din favoritmålning?: Har ingen
Vart bor du: tumba
Trivs du där: jodå, det funkar
Äger du några converse: nej
Festar du mycket?: nej
Sprit, cider, vin eller öl: cider
Brukar du bli för full: nej, dricker inte
Vad har du för mobil operatör: 3
Är du allergisk mot något: Inget
Nästa mål i ditt liv: Komma in på det gymnasium jag vill in på.
Hur svarar du i mobilen: " Hallå" , "Alexandra" eller "A, hej de e Alexandra" Hahah
Vem ringde du senast: Sara
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: okej, typ?
Antal sömntimmar inatt: ca 6 kanske
Sov du ensam: nej :) Hos sara
Tycker du om din pappa: jaa
Brukar du komma i tid: Typ alltid
När mår du bra: När jag är med dom jag tycker om
När blev du fotad senast: ingen aning
Hur känner du dig nu: ganska trött, och lite sjuk
Vanligaste färg på dina kläder: svart och vit. Men jag har en grön jacka, så man kan väll säga grön också.
Vad tycker du om fötter: beror på vems fötter det är.
Är du smart: Ganska
Är du aktiv i skolan: jadå
Vad saknar du: Förut.
Hade du en bra kväll igår: haha aa mys
Favorit dryck på morgonen: Apelsin juice
När brukar du gå och lägga dig: olika varje dag
Är du blyg: ibland :P
Sysslar du med någon idrott: jaa :D Innebandy!
Vill du hellre ha mail än brev: hellre brev
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: aa, vissa tillfällen
Hur mycket krävs det för att du ska bli full: Ingen aning
Har du spytt offentligt: nej
Använder du stjärnor eller kajal: stjärnor? kajal använder jag ibland
Vem/vilka har betytt mest i ditt liv: jätte många, men typ mina vänner och släkten
Är du nöjd med ditt liv: jaa, men vissa saker saknar jag
Kategoriserar du dig själv i någon speciell stil: Haha nej
Är du bortskämd: nej, det tycker jag inte. Men i somras var jag väl det lite :P
Vad gör du i morgon: Skola, tror jag

Sådär, det var min lista. Nu ska jag sova.
Godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0