Hemma igen.

Jaa.. nu är jag äntligen hemma hos mamma igen.
Det har väll inte hänt något speciellt under helgen.
Jag gick ju på bio med Emma i lördags. Vi såg National treasure.
Den va faktiskt ganska bra, och spännande.
 På söndagen jobbade jag, och sen åkte vi hem till min moster Tuija. Åh, vad jag har saknat henne.
Jag blev jätteglad över att få träffa henne och hennes 2 hundar. Athena, som är en rottweiler och Siiri som är en chihuahua.
Efter en stund kom även min andra moster, Soili. Henne träffade jag ju i fredags, så jag har inte hunnit sakna henne så mycket.

Skolan idag gick också bra, även fast jag fick världens huvudvärk innan lunch och den sitter fortfarande i. Jobbigt.
Därför tror jag att jag ska skippa bandyn idag. Men jag måste också öva inför nationella provet i svenska som är imorgon.
Men nu ska jag gå och kolla om det finns något att äta här hemma.
Ses ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0