Glad

Jag fick alldeles nyss ett samtal från Sandra.
Hon gick i min klass förut och var en av mina 2 bästa klasskompisar som jag alltid umgicks med.
Sedan blev hon tvungen att flytta till Strängnäs, och nu har vi tyvärr inte lika bra kontakt längre.
Den andra personen jag umgicks med går fortfarande kvar i min klass, men vi blev ovänner.
Lite tråkigt faktiskt. Men han gjorde ett val, och då blev det såhär.
Men det kanske är bäst så.
image32
Sandra och Jag

Men tillbaka till Sandra.
Hon ska komma till tumba imorgon, så hon lovade mig att komma upp till skolan :)
Min lilla Sandra :)

Det händer andra roliga saker imorgon också.
Jag och Bea ska ha idrottslektion tillsammans. Vi ska göra massor av roliga saker.
Och efter skolan ska jag åka hem till Sara och sova där.
Det var jätte längesen vi umgicks bara vi 2. Det ska bli mysigt.
Jag och Sara
Sara och Jag

Just nu sitter jag och äter knäckebröd och dricker juice.
Ska snart gå och sova så man orkar upp imorgon ;)
Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0