3-4

Ytterligare en djurgårnmatch för mig.
Hahah det verkar som om jag är djurgårdare, och inte AIKare.
Fast det blir ju många gratisbiljetter eftersom pappa jobbar med hockey.
Men till sommaren blir det fler fotbollsmatcher, och därför fler AIKmatcher också :D
Matchen slutade iaf 4-3 till Mora.

Jag fick ett sms av Modde under matchen, där han frågade vad jag gjorde.
Jag sa att jag var på djurgårnsmatch tillsammans med Emma.
Då visade det sig att han också var på samma match, han satt exakt mitt emot oss.
Vi bestämde oss för att  träffas en väldigt kort stund efter matchen.
En så kort stund att det enda vi gjorde var att han följde oss till tvärbanan.
När vi var framme vid årstaberg hade tåget till Tumba redan gått, så vi fick vänta en halvtimme på nästa.
Men det gjorde inte så mycket. Jag träffade André, en kille som ska bli idrottslärare och därför praktiserar på våran skola.
Vi pratade ända fram till tumba.
Sen tog jag och Emma bussen hem till mig, och nu sitter jag här :)
Ses, och godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0