Oj

Jag har helt totalt glömt bort att jag har en blogg. Haha!
Mina tankar har varit på helt andra ställen. Jag ska t.ex. söka ett nytt jobb, och dessutom har jag varit väldigt mycket med Sam, så jag har inte ens haft tid att skriva.

Nu i veckan hade jag och Sam huset för oss själva, och det va jätte skönt.
Dessutom har jag varit på liseberg tillsammans med mamma, Sara, Victoria och Johanna.
Det var jätte kul där, förutom att jag hade feber den dagen. Förvånande va?

Imorgon ska jag jobba, och Sam ska träna tillsammans med Jesper.
Därför ska han och Jesper sova här. Mamma är ju inte hemma.

Men nu ska jag faktiskt gå och lägga mig.

Ses ♥

Kommentarer
Postat av: C h r i s t i n e -

Nu är det sista chansen att vara med och tävla om det fina armbandet i min blogg, klicka dig in och läs tävlingsreglerna om du är tävlings sugen!

2008-08-10 @ 02:00:01
URL: http://christiinek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0